SallyNilsson

Jag älskar dig
ingen kan ta din plats
du är den finaste
kännt varan snart 2 år
Och det har vart det bästa i mitt liv , jag lovar
du har alltid funnits , jag kommer alltid finnas för dig
du är den bästa finaste allt det bästa
Jag lämnar dig aldrig , en så fin vän som du får man leta efter :')
Utan sally ingen elin
sally line alis , jag älskar dig mest !
du är det bästa jagvet !
Föralltid du&jag?
när jag träffade dig första gången visste jag att det var ngt speciellt
& jag hade rätt se nu , första gången tkr jag lärarna har gjort ngt bra
dom flytta dig till mig
utan det hade vi kanske inte vart bästa vänner nu
& kanske inte ens kännt varandra ;o
NiLSSONPOWER ju ?







Kommentarer
Postat av: sally

åh, va fint skrivet elin,

kommer alltid finnas för dig,

älskar dig elin nilsson!

nilssonpoxer

<3

2010-04-14 @ 15:07:37
URL: http://sallylinealis.blogg.se/
Postat av: leandra

sv: syntes jeg og :D

2010-04-14 @ 16:49:56
URL: http://leaduvet.blogg.no

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback