igår o idag !

igår :
orkade inte skriva igår
vaknade med värdens huvudvärk
men jag ville inte missa en skodag , har inte gjort åp typ 2 år ( om man inte räknar med 25 mars olyckan )
jag cykla till skolan me huvudvärk i snö
i skolan var jag iskall , orkade inte göra np ;S
jag sa det till lena , och jag fick gå till skolksköterskan
jag plinngade på flera gånger mne dom öppna inte
plingan hade gått sönder
jag skulle försöka få ner en huvudvärk
men jag lyckades inte som vanligt
sen skulle dom försöka med brus , det gick inte
så dom läggde i saft för dte var omöljligt !
då gick det ner , men fan vad äckligt det var
sen upp igen , jag fick låna julias jacka min vra iskall :')
sen gjorde jag np
huvudvärken gick bort för ett tag
sen på sista passet gick allt åt helvete igen -.-
värsta konstigt
jag började skaka tänder ;S
o halv sov på engelskan
men jag började känna mig varm o kall ändo
men jag klarade hela skolan ,men så jävla dåligt jag mådde ;(
när jag kom hem hade jag feber
jag mådde jävligt dåligt
som ni förstår vart det ingen ridning för mig
sovde från 2 till 7
sen kollade jag lite tv  sen sov jag 8  till 9
sen kollade jag andra avenyn sen somnade jag 10




idag :
vaknade 5 i 7 , av mig själv (y)
jag kännde mig väldigt pigg
mne efter jag ätit frukost , fick jag ont i huvudet igen
& så hade febern kommit tbx -.-
så stannar hemma idag
men imorn kmr jag tror jag
nu har jag bara chillat
ska kolla på tv o fixa lite
skriver mer ikväll
sjukt tråkigt har jag men bilder får en alltid på bra humör














Kommentarer
Postat av: sally

krya baby!

2010-04-22 @ 19:19:22
Postat av: Anonym

2010-04-22 @ 20:59:31

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback