back in scholl

hej idag slutade vi vid elva
det avr ju typ bara infortmation och sånt .
vi fick reda på att jag & sally ska gå i samma språkval och det börjar redan på tosdag !
efter skolan
så jag & sally till henne
där vi åt sen kom beaa
sen körde vi mario:)
sen damp sen åkte vi till gemköp
köpte kladdkaka sen hem till mig åt kaka
sen tog vi massa bilder kommer upp senare
sen vid 5 drog dom tror jag
sen mötte jag ella & becca
jag&becca tog bilder me :)
kommer med senare
har tagit massa bilder idag ;)
sen slutade att vi hamna hios mig kollade igenom bilderna hah
nu hat jag ätit kvällsmat
ska fixa med bilderna ,dom kommer sen :)
men vi sees


bild från den igår (måndags)
fler bilder kommer !

Kommentarer
Postat av: sally

älskar er girls :D

2010-08-25 @ 07:46:32
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback