lördags&idag (söndag)

hej orkar inte skriva så mkt om dagarna men när vi kom dit , så åkte vi båt till stugan typ
senare åt vi och sen åkte vi ring efter båt HAHA
det gick dööö snabbt
jag åkte först  och fan vad det guppa men jag klarade mig (y)
men det slutade med att jag åkte för högt upp och ramla i fick panik haha båten var dö långt ifrån mig ..
sen åkte jag med alva haha vi ramla och jag tappa andan .
men det var ändå dö skoj!
sen sommade vi ngn gång !

idag;

när vi vaknade åt vi frukost sen körde vi ngn lek ,jag vann (YYYYYYYY)
sen åkte vi mer ring ;)
vid 4 åkte vi från oknö till västervik !
när jag kom hem så gick jag & mamma och pappa ut och tog en promenad
och vi gick till stallet ;o
och dom som vet vart jag bor vet att det  är långt vi gick ute i en timme!
sen tog jag ett långt bad och fixade mig
tänkte lägga mig lite tidigare idag men nej hah
ska väl lägga mig snart!
men vi ses imorn !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej vad kul att du gillade filmen :)

Hm, jadu.. Jag tror att jag hittade designen på www.snyggareblogg.se

Sidan hade ett antal väldigt söta designer faktiskt! :)

2010-08-23 @ 09:14:40
Postat av: Maria

Glömde skriva vem de var från :P

2010-08-23 @ 09:15:16
URL: http://hallonmia.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback