nu är jag igång igen med bloggningen !

hej idag vart det Sally .
men det började med att jag åkte till kyrkan & tränade på en sak sen åkte jag till Sally
hon fixade sig sen kollade vi film ,haha den var jätte bra !
men har glömt bort namnet på den xd
sen efter filmen åkte vi till löga
där såg jag & sally en (miller ) eller ngt ett djur iaf
jätte söt.
sen badade jag & sally lite.
tills rolex kom upp och blöde , synd om han !
så vi åkte hem där vi inte hann göra så mkt.
för vid 5 åkte jag till kyrkan & spelade upp det vi hade tränat på , och sett lite bilder från lägret;D
sen cyklade jag & mamma hem
resten av kvällen har jag suttit och fixat med bloggen !
nu ska jag sova tror jag ,elr kolla film :)
vi ses imorn!


2 bilder från idag :D


rolex

millern

Kommentarer

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback