skrev inget igår så skriver nu

onsdags (igår)

när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen
jag kunde knappt svälja.
och senare kunde jag knappt prata , men mina lärare sa att jag skulle dricka vatten
och jag drack så mkt att jag var tvungen att gå på toa 2 gånger brukar inte gå på toa .
jag mådde jätte dåligt men jag brukar inte va sjuk.
men den här gången mådde jag inte bra jag somnade typ på lektionen försökte höra & lyssna men det bara vart svart hela tiden
i slutet hade vi bara ett pass kvar men då drog jag hem
för det är ingen ide att halv sova ändå så var det inte jätte viktigt .
när jag kom hem var jag jätte varm ucsh säger jag!
sov från 2 till 5 typ
sen ringde jag malin hon red min lektion så jag sov
sen kollade jag på tv en stund men jag hade jätte ont i huvudet ville bara sova men jag kunde inte .
och så fick jag en tablett av mamma som man lägger i vatten typ
HEMSKT äckligt!
precis när jag fick i den var jag jätte glad trodde jag skulle spy flera gånger.
och exakt så slutade det
jag spydde
fick ducha och sen somnade jag

en super duper dålig dag




idag ( torsdag)

mådde ganska bar på morgonen
så jag fixade mig och sen åkte till skolan
men gud har gått och blivit förkyld -.-
kunnde innte prata ,snacka som en hes dum gås !
men jag klarade skolan (y)
vid 2 var det språkval
jag valde spanska , har ni språkval  om vilket valde ni ?
sen hämta jag becca vi drog till henne
åt lite sen kom amanda
gjorde inte så mkt
slappa bara !
sen när jag kom hem och dom gått hem
så värmde jag ''Obo'y'' och ett varmt bad
passade perfekt var jätte trött
nu ska  jag lägga upp massa bilder
ses

Kommentarer
Postat av: loollo ♡

spaaanska gumman :) §§§

2010-08-26 @ 21:43:29
URL: http://luullu.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback