mobiil inlägg

Hej har inte orkat blogga på hela dagen, men jag vaknade ngn gång.sen fixa jag mig och mötte Thilda vid coop. Vi åkte till lysingbadet för vi vänta på hennes kusiner elr ngt, men vi vänta en timme , då kom hennes kusin så vi åkte till deras mormor tror jag. Sen åkte vi till donken där Thilda åt:) Sen åkte vi till Thilda där vi åt. Sen gjorde vi lite Kvart över 8 gick min och Thildas buss till ankarsrum :) Jag , Nellie, lollo och Thilda hade lite damp haha Nu ska vi dampa mer skriver mer imorn :)

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Åh, vad glad jag blir! Tack så jätte mycket :)

Jag har bara en, alltså min förra åkte in på reklamation och fick då tillbaka en nyare modell!

2010-07-09 @ 20:09:07
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback