måndag/ har inte uppdaterat sen söndags..

för jag tillbringade min månag med Sally&Beata :D
jag mötte sally ngn gång
vi gick hem till henne och körde tv spel
hahah bäst :)
sen kom mbea till oss
då körde vi mer (y)
sen bestämde vi oss för att baka men vi hade inte ägg så vi gick till hemköp och köpte ägg
sen bakade vi och dom var sjukt fina eller hur? (eller inte )
sen åkte vi till bea & jag&sally sov även över där
men först togg vi ett kvällsdop och det avr riktigt skönt det avr varmt :)
vi tältade hahaha
bea ramla jag hoppade studsmatta hahha vi gjorde massa iaf mitt i natten :)
och så kolla vi lite på avatar :D
sen somade vi ngn gång


beatas bild !

Kommentarer
Postat av: sally

dom här dagarna har varit bäst!

2010-07-14 @ 10:45:03
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback