11.41

tjao för det första har det hänt ngt med min blogg .
headern syns inte , åh
iaf i fredags var jg me becca :)
orkar inte berätta


i lördags!
jag kom till sally vid 11 mamma skjutsade oss till agnes
vi gjorde inte så mycket
vi hoppade studsmatta och solade (y)
varmt väder och fina vänner det kunnde inte bli bättre
och sen skulle vi bada så vi mötte Noa,Love, Adam och Moa
och vi åkte o badade
jag åkte ner med agnes handduk inte speciellt kul
sen bada inte jag mer
sen åkte vi till adam
vi hoppade studsmatta
orkar inte berätta allt
men sen åkte vi till stan (agnes , sally och jag )
love och noa skulle fiska
vi åt på mc-donald
sen gick vi ut o mötte dom en stund
sen kom vi hem ngn gång
och jag & agnes sov hos sally <3


idag !

vi vaknade runt 10
så vi åt frukost
nu har jag duchat
och nu ska vi nog fixa oss och sen åka ut till löga och bada :)
skriver mer ikväll !

Kommentarer
Postat av: sally

Älskar er!

2010-06-06 @ 19:35:59
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback