23.26 ,

hej shit har inte uppdtaerat sen igår ? ;s
igår var vi ute och solade hela dagen (y)
sen vid 6 red jag bästa Annie <3333333333333333333
har typ inte ridit henne på 10000 år , finaste bästa annie !
sen kom töntarna ner igen , dom sov och vi dampade lite
dom sov hos mig
vaknade vid 10-11 kmr faktiskt inte ihåg
fixade oss och vi ett halv 2 gick vi ut och solade
jag älskar solen !
sen vid 3 åkte alva hem till a-rum
så ajag och becca åkte till henne tog en macka
och amanda kom in
vi snacka , sen gick vi till henne
där vi rensade hennes garderob (y)
sen åt dom och jag smnade i beccas solstol
sen vakande jag av att dom snacka
så jag drog hem, jag så snäll som jag är hjälpte pappa att städa sin bil
puhh
sen har jag ätit mat
och nu har jag städat mitt rum
och så kolla på en film och somna till den :)


GLAD MIDSOMMAR PÅ ER !

Kommentarer

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback