gbg är bäst !

hej nu blir det ett stort inlägg om idag :D
vaknade vid 8 elr mamma o pappa väckte mig
jag fixade mig packa o allt
sen åkte familjen till göteborg
det tog 4 timmat tills vi var framme :D
vi är vid hotellet mittöver liseberg
skit höggt var det :P
sen gick vi till hotellrummet o så
packa upp
sen gick vi o åt kines mat
sen till hotellet igen
liseberg gick vi till sen :D
åkte massor asså
kmr ngr bilder från ngn karusell
efter liseberg drog vi hem igen
nu har jag fixat emelies blogg kolla gärna hennes blogg :D
nu ska jag fixa mig o snart sova
godnatt
nu kmr bilderna iaf


vårat hotel


en elin





gungorna min favvooo :D


fan vad rädd ja var
själva karuselen såg ut som en mun med en rund sak på
iaf den saken åkte upp var var sin sida och snurra ;s
skit rädd var jag !




den var skit läskig verkligen , spy känsla o allt !
den gick verkligen upp , jag tänker inet åka den karusselen på länge iaf !



där var en bättre bild från googe men det var en bättre bild på den där läskiga karusselen som såg ut som en mun
dom 2 sista är från google

Kommentarer
Postat av: amandagerths

hotellet är värsta chill!

lite jobbigt om man bor högt upp , vilken våningn ?

är det fint väder där uppe ? :D§

2010-05-08 @ 16:02:43
URL: http://www.amandagerths.devote.se
Postat av: Emelie

Kanonen & Uppskjutet är bäst :*

2010-05-09 @ 22:05:24
URL: http://bbaraemeliiiee.blogg.se/
Postat av: sally

hoppas du hade det bäst :D§§

2010-05-10 @ 16:51:52
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback