värdens finaste kille !

hej dagen vart ju me becca ,haha hon lär aldrig bli vuxen asså , hon kommer föralltid va 3 år:)
jag red charlie på ridninge , gud vad snäll han var , och gick fint o allt !
men han kan inte slå den bästa hästen Stormen :')§
det gick iaf jätte bar
sen när jag kom hem ducha jag och åt mat
sen hjälpte jag becca me läxan för hon fatta inte
nu kolla jag på kl och den är ngr minuter i 10
skulle precis träna på texten för vi kanske skulle få frågor på texten så lärarn fattar att man läst igenom det !
så har jag glömt den i skolan
jävligt smart elin !
aja får säga det till henne imorn ,hoppas det inte blir frågor

värdens bästa ridskolehäst !

älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: amandagerths

han är så jävla fin, i allting ..

massa sägaer att han är cp, första gången jag hoppade honom hoppade jag en oxer på 90, och dressyren var han som bäst.

Förra hösten skulle jag igenkligen varit med på div 2 :')

min lilla vän.

2010-05-26 @ 22:50:14
URL: http://www.amandagerths.devote.se
Postat av: sannaa

stormen är helt underbar, jodå finast är hen !

2010-06-01 @ 20:48:30

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback