be mine/ läxooor

hejj :)
ska berätta lite om dagen !
först var det skolan det var helt okej :D
sen åkte jag hem
kollade på tv sen km zanna vi åkte till stallet
där jag red  min surpuppa stormen :*
han var skit sur först sen i slutet vart han jätte fin älsklingen min !
sen tog vi ut hästarna och jag & zanna fixade lite
sen cykla vi hem igen
på vägen köpte vi godis och dricka jag köpte dricka och hon godis:)
när jag kom hem duchade jag och hade inpackining.
resten av kvällen har jag bara  pluggat ...
glosor på engelska och text ska träna lite mer innan jag ska sova
men nu ska jag äta något något och sen träna och sova :)


här kommer några sena outfits.

måndagens;




tisdagens;´(fläckar på det vita linnet för jag hade ätit klddkaka xd




dagens tog jag ingen bild på mig just nu ser jag ut såhär :)


hittade en tröja i brorsans garderob
ny tvättad och stor ,jag gillart:)



hoppas ni alla har haft en super onsdag !

Kommentarer

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback