läxor / outfit

hej idag slutade vi vid 2 :)
så åkte hem
där jag städa hela huset och diska  (y)
sen skulle jag göra mat så det vart makaroner och köttbullar :)
gansak gott faktiskt för att vara jag , fast pappa hjälpte mig jag kommer nog aldrig lära mig göra mat ..
men jag gjorde mest
han sa bara hur och vad man lägger i !
nu sitter jag och pluggar
har några läxor så började med dom för ett tag sen .
men ska fortsätta nu :)
kanske kommer ett inlägg ikväll fast tror inte det!


just det hade klassfoto idag och jag vart nog inte bra på bilden ,men man kan alltid hoppas?!
men nu ska jag fortsätta plugga sen :)

ha en fortsatt fin kväll:)



här kommer även dagens outfit.



H tröja; gina tricot

vitt linne ; fick av sally♥

byckor ; kappahl

Kommentarer
Postat av: SARA

se om det va duu som vann Tävlingen!!<3

2010-09-14 @ 18:25:26
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: bbs

nice outfits:)

2010-09-14 @ 20:44:11
URL: http://babyshakur.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback