lite till om igår:D

hej ska skriva lite om igår:D
jag vet inte när jag åkte upp till dom , vi åkte till coop , sen var vi tvugna att dra hem igen.
gick hem till zanna med zofie och denniz och så.
la dom och så käkade vi:D
sen vid kvart över 11 hämtade vi hennes mamma (elr mötte henne)
gick hem och sen sov vi typ ett litet tag:D
sen vid 1 hoppade vi ut genom fönstret och möte jonny:)
det var fan iskallt sen drog vi hem.
haha sen kom hennes pappa hem och vi kunnde inte gå in.
så vi gömde oss hos en granne haha sen hoppade vi in genom fönstret.amanda kastade ner mig på golvet:D
sen somnade vi runt 3 halv 4

Kommentarer
Postat av: Frida♥

sv: Jag, hehe.. Har fixat ett inlägg (du får nog scrolla ner en liten bit), där jag markerat vart jag är på bilderna :P



Jodå, det är bara bra med mig. :) Hur är det med dig då? :)

2011-04-23 @ 18:18:11
URL: http://fridalevin.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback