dag 3,4 & 5 / har egentligen missat även dag 6,7, & 8 men det tar jag imorgon:D

haha jag är jätte seg på  det här asså
Dag 03 – Mina föräldrar:
först min mamma , hon heter Annelie Nilsson!
Jag kan inte diret säga att jag kan berätta allt för henne!
men jag kan säga det mesta!
och vi står varandra väldigt nära!
på något sätt har det alltid varit vi , eller hur man säger !
vi har gått igenom mycket tsm!
älskar henne till 1000 men ibland kan hon vara för jävla jobbig!
men det är nästan alla föeldrar ibland!
men hon är annars jätte bra mamma , snäll och så:D
jag vet inte exakt vad jag ska skriva!
men jag kan aldrig tänka mig ett liv utan henne <3
jag älskar henne sjukt mycket !
Pappa:
han är en jätte bra pappa:D
fast jag kan även bli sjukt sur på han ibland!
men han är jätte snäll , har inte så mycket att säga!
älskar han!
och när jag var 11 gick i 5:an så skillde sig mamma och pappa , och det var väldigt svårt.
men som tur vart dom ihop igen och var bara ifrån varandra i 5-6 månader!
mamma&pappa den 28 juni !
min födelsedag deras bröllopsdag:D<3
Dag 04 – Det här åt jag i dag
i bilder:D
frukost:
jordgubbskräm med mjölk
rostade mackor med ost
och oboy
mat:
raggmunkar(pappas egna hemgjorda):D
och mjölk
Dag 05 – Vad är kärlek?
ibland kan det vara sjukt bra , men ibland kan det bara vara piss!

Kommentarer
Postat av: Wilma

sv: Okej. Ja, själv då? :D

2011-02-06 @ 20:07:06
URL: http://fotosdemi.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback