onsdag/torsdag / mycket som hänt

hej alla :D
skriver om två dagar nu !
onsdag : först var det skolan som gick bra!
sen kom jag hem letade efter mina idiot nycklar!
hittade dom under sängen xd
sen stallet :D
och jag måste säga att det var nog den bästa dressyr lektionen med figge , sen jag vart fodervärd på bäbisen!
sen chillade jag mest på kvällen!
gick och la mig halv 12 :D
torsdag: hade sovmorgon och började halv 10 ist för 8 (yy)
gick upp 8 satt för länge vid tv , fickfick jätte ont i magen!
skulle möta becca 9!
hann möta henne kom till skolan 5 i halv 10!
på rasten , såg jag och mina bästa tjejer att små barn sprang ut från skolan bara nbar foto!
och sen sa en lärare  att   spisen var på och att något plast var på den!
och det  hade inte startat eld men det hade tydligen kom lite eld eller vad man säger!
brandalarmet gick på och så kom lite brandbilar och allt var bara kaos !
haha
!
hade jätte ont i maggen hela skolan och slutade vid 3 med spanska!
jag 6 sally gick till henne!
där vi bara körde mario och åt lite:D!
kom hem vid 5 , badade och sen satt jag vid datan!
har även städat mitt rum (y)
nu ska jag fixa lite saker på dtaan och så!

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar:ja visst säg till när lagt till mej så lägger jag till dej

2011-01-27 @ 20:43:00
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback