anledningen varför min uppdatering rent ut sagt sugit!

var för att mamma&pappa tycker/tyckte jag satt för mycket vid datorn..
men sen fick jag internet på kvällen igen men satt knappast något då för drog till zanna:)
men vaknade vid 11 , mamma och pappa väckte mig var skapligt trött!
jag gick typ runt hela dan i min funkis♥
sen när jag skulle duscha kom min bror och kims hund , ida!
så ajg lämnade duschen för ida och gick runt med henne lite i trädgården medan danne snacka me mamma&pappa oså:)
sen när dom åkte iväg,duschade jag!
hade den nya hårinpackningen , sen funkade great♥
sen satt jag vid datorn utan internet redigerade bilder och kollade MTV!
jag kollade på "you just get punk'd "
skiit bra verkliigen:D
älskar't!
sen följde jag med mina föreldrar till affären fick me mig lite gooodsaker:)
sen hem och  då käkade vi grillat!
sjuuuuuukt gott:)
sen fixade jag mammas&pappas rum för skulle typ "betala av" allt jag fått av dom på sista tiden:)
sen till zanna och har redan berättat vad som hände där:D


jag&zannas hund texas tidigare idag♥


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott!

Hoppas du haft en bra lördag :D

2011-07-10 @ 01:25:52
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: AALMAJOHANNA'

joallt är bra, själv? :-)

2011-07-10 @ 01:26:08
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback