ett collage från när jag var med alva&becca - visdagarna!

min vis var bäst.spenderades med alva&becca!
andra visdagen åkte jag&becca ner till alva , hon skulle käka china mat:D
sen grvade vi och så:)
efter ett tag drog vi ner på stan!
vi träffade bland annat lina&emma:D
sen skulle jag&becca sova hos alva,så vi fick skjuts hem och packade:)
vet inte när vi somnade men aja..
sista visdagen!
alva väckte mig några minuter över 11,var sket trött då..
vi käkade god frukost ,och chillade:D
bestämde oss för att kolla på bio så vi bestämde att kolla på jim carrys nya film:D
kommer inte exakt ihåg vad vi gjorde på dagen,men bion var skit bra:)
sen gick vi på stan ett litet tag och drog senare hem:D

Kommentarer
Postat av: ida

hur är det ? :D

2011-07-22 @ 21:39:35
URL: http://iiiden.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback