söndag den 12 juni♥

hej vaknade vid halv 12 idag:)
sen kollade jag klart på titanic:d
sen runt halv två elr något var jag klar och gick ut och la mig i solen:*
sen efter ett tag drog jag och åt med mammi , och det var skit gott!
sen runt 5 elr något drog jag till stallet:D
och vi hämtade tjorven och figge!
jag tog tjorven och mammi figge!
sen fixade jag figge och mamma fixade allt annat , tack!
jag red i dressyr paddocken och arbetade lite över jätte små hhinder vid vålter barbacka..
sen när jag ridit klart m träffade jag mammi och hon hade med sig en festiis och jag som var så törstig!
helt perfekt , ibland är duu bara sååå bra!
sen köpte vi jordgubbar, och käkade det:)
nu sitter jag vid tv och kollar solsidan, får se vad som händer.
och ser om jag gör ett nytt inlägg.
jag&emma!

Kommentarer
Postat av: emmziee

sv: tog kort på min tavla som ja har på väggen :)

duscha nyss :)

2011-06-12 @ 20:31:07
URL: http://emmathomsen.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback