tisdag /snyggsally

hej :)
idag har jag och sally varit på stan och gjort en massa mer saker:)
efter skolan var vi på kamrat stödjar mötet som rent ut sagt är skit tråkigt!
sen gick vi till min pappa , och han gav mig pengar för ska klippa min nu klockan sex.
fast bara topparna.
sen gick vi till stan , och då frågade vi efter prao:)
jag fick på "cafe gården" och jag praor fredag den 15 april:)
börjar klockan ett och sen slutar sedan klockan sex på kvällen:D
sen när vi kom hem så fixade vi bullar och saft sen tog vi en filt och la oss på ballkongen + musik:D
nu ska jag fråga om vi kan fixa naglarna sen ska jag iväg klockan sex:)
hörs senare!

sally som tagit bilden:)

Kommentarer
Postat av: V - Smyckesdesign

okej :) just nu svarar jag på kommentarer och läser bloggar, vad gör du själv? :)

2011-03-22 @ 16:48:35
URL: http://viktorias.nu

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback