hemma från discot för en stund sen:)

ärligt måste jag säga att det var ganka roligt:d!
eftersom mina bästa vänner (emma, sally och beccis) lyser ju upp mina dagar<3
det började vid kvart över 5 (alla skulle samlas då) men jag och beccis kom vid 5 i halv ist:D
aja , det var roligt och allt sånt:)
fick 20 kr av alexander och 20 kr av albin ( det var typ det snällats albin gjort för mig under de 9-10 åren vi känt varandra xd)
sen dansade jag tryckare med martin och vi vann chips och popcorn:D!
sen "fick" jag även martins mössa som han vann på lotteriet:D
visar en cambild på den sen:)
riktigt bra kväll , hörs!
en lite äldre bild på becca medan hon fixaade sig tog jag bilder på henne :)<3
hehe!

Kommentarer
Postat av: rebecca falk - rebeccafalks.blogg.se♥

haha fixade sig? de gjorde jag inte?^o) <3



puss älskar dig !

2011-05-07 @ 00:10:07
URL: http://rebeccafalks.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; ja trött dock :D

2011-05-07 @ 00:13:41
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback