min måndag♥

hej idag har varit en chill dag:D
slutade vid 10 i två:)
jag och beccis drog ner till stan och kollade runt:p
glömde min väska på dinsko kom jag på sen , så fick häämta den !
tur att ingen hade tagit den:D
sen drog  vi till janne bannan och kollade linser.
sen drog vi till henne mamma där vi fick varsin bägare (glass med daim)
skit god:D
sen drog jag hem åkte sedan ut till figge runt 4 :)
jag gick ut med han idag och han var jätte duktig:D
han fick käka och gå runt , mysigt!
sen kom jag hem vid 6.
nu har jag käkat och ska snart svara på några kommentarer och sen får vi se:D!
puss!
All the things I do , I do it for you!
figge<3

Kommentarer
Postat av: emmaa

vaa snart?, jag saknar dejj§

2011-05-23 @ 20:41:58
URL: http://emmmavictoria.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback