emma ,emma & felicia torsdag /försoving

ni ser ju på rubriken , försov mig och vaknade runt 10 i 8 .
men jag var ju iag pigg på morgonen efter som jag hade sovit lite extra :)
och min uppdatering den blir bara värre och värre !
aja kom till skolan vad halv 9 hade bollspel och jag sööög!
slutade skolan med språkval , sen gick jag emma , emma och felicia till hemköp jag köpte röda rep eller något (det är godis )
sen gick vi till emma vi kollade typ på tv och hade cp eller dom hade
vid 5 åkte jag hem :)
sen dess har kah inte gjort mycket :D
ska starx mötta becca för hon åker till gran canaria imorgon och då ska jag ge hennes julklapp nu :D
är jätte trött men det är bara att gå upp ..

Kommentarer
Postat av: emmapasschier

elinhjärtat?! de va dock du som hade mest damp?

HAHA älskar dig <3

2010-12-16 @ 21:03:20
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback