23.09 / ni är bara för fina tjejer !

hej idag vaknaade jag vid halvv 1
sen när jag var klar drog jag till thilda vi drog till coop och mötte lollo & alva ;*
sen gick vi till thilda
vi tog lite kort kommer sen när lollo har blivit normal ne skoja men med dom kommer väll när dom kommer .
sen hade thilda damp som vanligt men jag älskar dig ändo §
hon kom med ett ägg , och vi sprang runt lite som dårar typ alla
jag sprnag ifrån thilda ,thilda jaga mig , alva sprang efter för att film och för första gången var lollo normal (Y)
skoja hon är väll alltid normal?;d
men det sluta med att thilda fick tag i mig
och jag kan bara säga att jga fick ducha mitt hår efter , då fattar ni nog väl vad som hänt?
thilda tog sönder ett ägg i mitt hår ..
som sagt jag ducha mitt håt och då skjöde hon och det sluta med att mitt vita linne vart genomskinnligt
undrar hur det kunnde hända?thilda igen men det var alva som sa det
haha fina vänner jag har iaf!
sen har vi kollat på en film och lite delar av en skräckfilm
vi såg typ bara några delar av skrämfilmen ,och sen en rolig ;d
haha .
sen vid 10 över 8 gick alvas & lollos buss hem till ankarsrum
så jag följde dom till coop  , innan gick vi och köpte lite godis
sen när dom åkte iväg började jag gå hem
inte för det var så långt att gå men det var länge sen jag gick
har för det mesta fått skjuts;)
men det var faktiskt skönt att gå
och så tänker jag börja träna min kondiis , för den går inte bra hah
jag har jätte dålig kondis
om jag skulle börja springa snabbt direkt skulle jag säker springa i 3-2 min och sen ligga död på marken...
nu känner jag att det blivit ett långt inlägg
sen när jag kom hem åt jag mat & sen kollade tv me pappa:D
nu ligger jag i min säng  med mitt fina godis och ska fortsätatta kolla på sex and the city ansnitten.


Kommentarer
Postat av: loollo ♡

ahhaha fin dag!



:D



älskar er <3

2010-08-09 @ 23:23:13
URL: http://loolloriing.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback