oj glömde trycka på ''spara'' det hät inlägget skulle vara inne för ttyp en timma sen xd :)

hej idag spenderades min sista dag av sommarlovet med Sally
vi möttes vid den gula kiosken om ni vill veta xd
sen drog vi till stan
hittade inget men vi träffade ebba & sanna:)
men vi hittade inget sen gick vi till henne tog lite glass och kollade på film :)
se gick vi ut och tog bilder kommer imorn eftersom det är så segt  att skicka bilder
eftersom vi endå skulle va imorgon kommer bilder då :)
sen gick vi till henne och vi kollade på tv
sen vid halv 7 satt jag på musiken och gick hem :)
tack för dagen honey, du är bäst ♥
sen åt jag när jag kom hem:)
sen fixade jag lite , nu kollar jag på "fångarna på fortet "
jag som trodde att foki och alla andra skulle va med
men dom skulle va med någon annan gång.
sen ska jag sova skolan börjar imorgon
vi ses imorgon för då skriver jag ett inlägg innan skolan :)
men nu ska jag dra ses



Kommentarer
Postat av: gabriella

sv: tack:)

skola,stan osv:)sj?

2010-08-23 @ 22:03:27
URL: http://hgm.blogg.se/
Postat av: hanna

sv. det är lungt! Det är en dagens blogg varje dag :) Jag kommer lägga ut dem runt kl.4 på vardagar men varierar det på helgerna ;P Men jag lägger ut ett inlägg där man kan anmäla sig redan nu :) Kraam

2010-08-23 @ 22:56:36
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/
Postat av: sally

fin dag :D

love!

2010-08-24 @ 07:29:07
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback