vi har tagit massa bilder me lollos systemkamera, kommer väll när ngn av dom orkat skickat ?:D

hej vaknade av att lollo gjorde ngt eller rättare sagt tänkte ta sönder tältet jag sov i ,tack lollo !
men jag hann vakna (y)
sen åt vi frukost
sen åkte vi till badstrand kallas så sa lollo ''ankarsrums badstrand ''
vi bada och hoppa men massa putta -.-
jag hade inte gjpoort dom ngt (elr?:D haha)
jo men ajg gjorde tbx till dom små sen kom lite större
dom försökte jag men massa vart ipuddat av dom och jag lyckades för det mesta stå bakom så ajg åkte i haha
sen till lollo efter ett tag
vi fick chips från en kille me (y) :) hehe
är trött på min header och bakrund så ska nog ändra men det blir imorn då :)
vi har föresten tagit massa fina kort haha
som rubriken dom kommer när dom kommer :D
vi ses imorn
imorn är det BRÖLLOP grattis till min kusin :D§
älskar er tjejer :)§




/ELINNILSSON

Kommentarer
Postat av: loollo ♥

älskar er! <3

2010-07-09 @ 23:26:49
URL: http://loolloriing.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback