fredag och helgen har bara börjat , wiiiieee

hej igår sov becca&amanda hos mig
hahahah länge sen man hade så roligt !
skratt , slag ,tårar & mer skratt
och vi somna runt 3 halv 4 ?
idag ;
becca drog vid 8 för hon skulle till tandläkarn och jag skulle följa me när hon fixade sig
och när man bara hade sovit ngr timmar vra man trött!
aja en gick jag o läggde mig igen
jag o amanda vaknade vid 11 igen
fixade oss åt frukost
var klara vid halv 1 ?
aja åkte till becca
där vi dampa :P
sen kom ella
halv sov medan dom fixade hennes hår xd
sen till manda ella gick hem senare
sen lite mer ZZZzz 
sen åkte jag hem vid halv 7
nu har jag ätit grillat
och så ska jag kolla tv och mys
imorn har jag dansuppvisnig i gamleby, lycka till ?
så ska va pigg o glad om det går :D




du är den enda jag vill ha !
men jag vet att det inte kommer funka

Kommentarer

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback