äckligt ont i magen!

döö mage dööö!

Kommentarer
Postat av: johannahtuolja

SVAR: kom just in, har varit med några vänner :) själv? hoppas du haft en fin dag! :)

2011-06-29 @ 22:19:25
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/
Postat av: becca

vadå ''jag gjorde de''?

byt nu då förihelvete !

& nej du kunde skrivit till mig i pm på fb elr ngt eller ring eller vafan som helst.

kan du inte erkänna en endaste gång att du gjorde fel? snälla

2011-06-29 @ 22:42:04
URL: http://rebeccafalks.blogg.se/
Postat av: becca

jag kan itne fatta att du skriver samma FUCKING sak igen!?

så jävla lågt elin, vill nt ha ngt mera med dig & göra.

nej jag kan inte lita på dig , för du kan ju ''tydligen'' inte hålla käften om saker man säger till dig, det kvittar vad det är. men man säger det inte till ngn !

även om jag nu glömde säga att jag inte ville att du skulle säga de till ngn så borde man väl la fatta det? eller .

sjukt lågt att säga det där alla kan se det.

lär dig att knipa igen din käft , okej?

kan bara inte fatta, att just DU gjorde så elin.

haha omg.

aja , jag som trodde du förändrats lite sen sist.



aja bryr mig inte, vill nt veta av dig just nu.

så ah , ses

2011-06-29 @ 22:49:46
URL: http://rebeccafalks.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN JAG BRYR MIG INTE OM DU INTE ORKAR, BILDEN SKA BORT NU. HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VA !?

SKA JAG BEHÖVA KOMMA & BANKA IN DET I HUVET PÅ DIG ELR?

SLUTA VA SÅ JÄVLA LAT . herregud. väx upp elin

2011-06-29 @ 22:51:35

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback