tisdag /fettisdagen!

hej idag är det ju fettisdagen och jag spenderade min dag med becca:)
när vi hade slutat skolan drog vi till henne ,hämtade pengaer , gick till skokällaren och sen till netto för att köpa godiis:*
och sen gick vi hem till mig där jag hade glömt nycklarna så vi fick vänta på min bror att öppna åt oss men min andra bror (tobias) kom före så han öppnade:D
när vi kom in så typ döö garvade vi och gjorde något hehe :DD
älskar dig!
och så har vi typ gått en promenad hehe..
nu på kvällen har vi kollat dh , och så nu för 20 minuter sedan så följde jag henne hem lite!
så nu är jag hemma!
och ska fortsätta städa min garderob och sen käka kvällsmat och göra lite tills imorgon:D
puss!
snygging till vän därva!:D<3

Kommentarer

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback