min lördag- den 14 maj♥

hej jag spenderade min lördag mest med snyggsally:)
efter stan , gick jag ner till donken för att mötta sally + hennes mamma:D
efter ett tag drog vi till sally:)
sen gick jag och sally ner till hamnen (fast lite längre ifrån) och fotade:)
jag har börjat lägga ut del ett på snyggsally dom ni hittar HÄR och bilden jag har i headen är öven från vår "fotostund" :)
sen efter vi fotat skulle vi gå till h&m men det var stängt haha!
haha sen gick vi till henne igen:D
mest chillade, och sen åkte jag , sally och hennes pappa till klätterverket:)
och där fick jag prova att klättra lite , skit kul:D
och sen fick vi se guntram jörg  , han är en av världens mest kändaste klättrare :)
han var fan skit duktig (vi såg bilder och så)
sen runt 8 åkte jag hem:)
tack för en helt underbar dag bästavän!
en bild från i lördags

Kommentarer
Postat av: elin

sv: inget speciellt, själv? :)

2011-05-16 @ 13:01:37
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: sally

tack själv bästa! haha när vi skulle gå "in" i h&m :D§

2011-05-16 @ 14:28:23
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback