Sally&Beata ,Ben&Jerrys, det kunnde inte bli bättre ?♥

rubriken säger väll alllt ?
det börja med skolan
jag o Sally drog hem till henne gjorde matteöäxan duktiga som vi är
Satt ute o åt lite me :D
sen gick vi ut me rolex §
sen sms:a bea till sally undra om hhon fick va me
det fick hon
hon kom vi tog massa kort
sen till willys köpte ben&jerrys D:
jag och sally delade på en jätte god §
sen till sally åt tog kort
vi gick in en stund sen åkte jag o bea hem vid 7
åt mat o sen vid datan
där bloggen började dampa o allt
Sally hjälpte mig me en ny design så tack sally
kolla även hennes blogg www.sallylinealis.blogg.se
nu ska jag fixa mig packa för imorn o sen sova
här kmr bilderna från idag
mer bildern kmr kanske när eba laddar upp dom på sin data :D§
här kmr bilderna från sallys kamra , mer bilder finns på hennes blogg som jag redan har skrivit


































ni är bara för bra (y)
Jag älskar er !

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

test

2010-04-13 @ 09:13:54
URL: http://blogg.se
Postat av: sally

älskar er!

2010-04-14 @ 15:03:30
URL: http://sallylinealis.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback