SPÖKNATTEN i STALLET

Det började me att jag kom till stallet där sally hade precis kommit
vi gick till klubbis o fixade min säng
Men jag läggde mig i '' barnens rum elr dom lite mindre elr vad man säger''
men jag bytte o läggde mig hos mallan
så kom sanna upp o bara din mamma gråter pelé har snubblat elr ngt
jag trodde hon lura först men jag o sally sprang ner
där stog han trött o så svag
jag började gråta för utan pelé kmr inget bli som förr
sen gick vi till klubbis , tur att det finns vänner som alltid finna när det är svårt

sen gick bi till vita skräckfilmen var ''drag me to hell ''
den var inet läsig eftersom det var ljust ,och den var mest äc
klig
sen gick man till tävlingstallet helt sjukt
dom skrämmde
Jag Amanda o Sanna var nog modigast
vi gick jätte långt in där 2 drog ner mig o Amanda
läskiga var dom me haha men det var ju bara ''us ''
sen var det spöknatt
jag var grupp 2 & sally 3
men jasmine i min grupp vågade inte
så jag bara men kan inet en till få va me då ?
Då fick saly gå me mig :D
och 2 till
men en var jätte rädd så hon gick inte längre än till paddocken
& smartisen själv gick i lera och jag börjar dö garva
o så kmr ett spöke o jag hahaha
hon försöker skräma mig o putta
men jag bara vänta så fick jag hoppa över .
Sjäv tyckte jag inget var läskigt utom vid en transport
för man fatta ju att det skulle vara folk i ridhus o så
men min bror o hans kompis hade ställt sig o skrämt me
då skrek jag

o så gillade jag inte toorna
vid stora när vi skulle gå in där så gick den andra hem hon våga inte mer
o sally våga heller inet först
men hon gick o vi klarade skiten
wiie sally klarade att gå hela banan första gången nu
sen körde vi lekar
alltid roligt .
sen efter lekarna drog sally :/
dom andra dampa o så
körde kort o massa
jag somnade o vaknade hela tiden -.-
sen hade Amanda o Carolina så mogna som dom e målat på alla o tagit kort
när jag kollade Amandas kamra hittade jag 2 sovande elin me röd färg i facet -.-
sen vaknade vi 10 typ
jag åt min frukost
sen drog massor
då var det bara jag carro amanda o nelly kvar typ
vi körde kort , sen vid1 kom pappa och hämta mig
får se om jag orkar ringa amanda L och becca är rätt trött o så
amanda lägger säkert ut bilder på bdb så jag lägger ut dom ngn gång





Kommentarer

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback