becca amanda / 21;59

känner att jag alltid skriver i sista sekund?
men idag var det som sagt becca & ammmanddaaa;D
jag kom till dom för dom e seggga !
vi gikc till netto och sen kantum becca köpte mjölk hah
sen satt vi vid datan
och såklarrt ska amanda göra ngt så jag sprang efter henne me äckligt och det sluta med att jag fick en liten fäck haha
sen till beccas pappa där vi snacka lite
jag & aamanda lekte me beccas boll haha men vi tog inte sönder nått vi är braaa (y)
sen drog jag hem och ducha av mig
nu sitter jag här
ska syrax sova har språkval imorgon kl 08:10 och det är lite långt för mig ,nej asså
jag hatar att bo långt ifrån skolann!!
ses imorn så jag kanske är me dom elr sally ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Jadu, först var jag i skolan, om en timme ska jag dra iväg och dansa balett och ikväll blir det plugga som gäller :) För dig då?

2010-08-31 @ 15:35:03
URL: http://hallonmia.blogg.se/
Postat av: m

svar: jag mår bra! :D

2010-09-03 @ 16:38:57
URL: http://michellesfoton.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback