söndag

hej jag åkte till emelie
där vi körde kort
sen köpte vi ben&jerrys gott
& satt oss vid ''alvin och gänget '' haha gillar ekorrar sjut söta
sen åt jag kina hos henne
sen gick vi ut o dampa tog kort mötte simon(hennes kille )
tkr dom passar
sen kom jag hem 8
nu är jag snart klar så ska jag sova
laddade hem en film för ngn timme sen men den är inte klar än
så jag kollar den imorn ist :D
här är ngr bilder från idag (mobilbilder)
ÄLSKAR DIG !











slänger även upp hur ajg såg ut idag :D

svarta leggins ; finns överallt typ?
rosa randig tunnika; lindex
grå kofta ; JC

Kommentarer
Postat av: jenny

såg er ju på skolan! < 3

2010-05-16 @ 21:59:22
Postat av: Anonym

svar till jenny; ja <3

2010-05-17 @ 18:27:04
Postat av: Emelie

tack fördagen :*



älskardejj (L)

2010-05-17 @ 18:32:14
URL: http://bbaraemeliiiee.blogg.se/
Postat av: E M E L I E §

Vi föralltid :*

2010-05-17 @ 20:58:09
URL: http://bbaraemeliiiee.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback