hela helgen har spenderats med emma , fett nice !



hej förlåt för uppdatering skriver om helgen nu :


fredag:
när jag kom till emma kollade vi på hennes nya dator och massa tog massa snygga cambilder   , host.
vi åt massa
gott och hennes familj är ju bara för rolig , jag och emma hade det bäst iaf :)
sen kom lina och klara-fia elr clara-fia vet inte hur det stavas.
vi va hos emma ett tag .
sen kollade jag & emma på ''phillip morris i love you'' men såklart somnade jag innan vi hade sätt klart den.
har börjat  att va skit trött så kvällarna som inte är så kul t.e.x när man är med en kompis. aja

lördag: vet inte när jag vaknade vaknade iaf före emma :D
vi år frukost och så sen åkte vi vid 12 kanske till stallet.
där vi mocka och massa :DD
sen red vi ut en tag hon red    Gelnito och jag red Figge :)
det gick jätte bra och vi snacka om allt möljigt :D
vi åkte hem vid 5 och då åt vi och så.
sen bästämde vi oss att jag skulle sova en natt till :D
senare kollade  vi klart på filmen eftersom jag hade somnat xd
och sen kom lina och clara-fia (gissar på att hon stavas så) vi gjorde inte så mkt .
vid halv 10 åkte vi till affären :)
sen gick vi hem till emma igen för att se på harry potter :)
dom drog kanske vid 12 elr 11.
efter ett tag väckte emma mig så jag hade somnat igen och missat filmen...
jag är väldigt bra på att sova när jag vill va vaken!
vi somnade runt kvart över 1.


söndag (idag):
vet inte när jag vaknade idag men iaf före emma igen ..
försökte väcka men det gick inte åh haha .
när hon tillslut vaknat så gick vi och åt frukost och fixade oss.
åkte ut till stallet vid 12-1 , vi fixade allt och så.
sen red vi vid paddocken :D
det gick super duper !
efter det skjutasade dom hem mig , och jag tog en duch och sen dess har jag bara suttit vid datan + ätit kladdkaka .
måste göra en läxa, så hejdå :D!

tog med kameran till skolan i fredags och här kommer lite bilder:


det är bara dom svartvita bilderna som är redigerande , inga andra !



Kommentarer
Postat av: ♥In my pink heart♥

svar: det ble oabgort, 1-1, haha ;)

2010-10-10 @ 20:38:08
URL: http://photosbypinkypiercing.blogg.se/
Postat av: m

sv: nu väntar jag ba på att läkaren ska sicka

hem röntgen tid så de kan röntga hur de nu

ser ut efter operationen jag hoppas på att

röntgen kommer nu i veckan eller något. =)

HOPPAS DU HAFT EN BRA HELG:D

2010-10-10 @ 21:25:12
URL: http://michellerunquist.blogg.se/
Postat av: sally

sv: och vi dig!

2010-10-11 @ 14:36:08
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/
Postat av: beccafalk

haha fyfan , vilken bild på mig ;o §

Älskar dig skitkorv !

2010-10-11 @ 18:25:15
URL: http://rebeccafalks.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback