igår ( tisdagg)

hej igår var jag mest med amanda och beccis , men vi mötte även kevin och jonny.
först drog jag amanda och becca ner till stan hon köpte skor sen skulle amanda snacka med kevin och det tog ett tag så jag och becca gick in i några affärer , sen gick vi till dom och haha!
var jätte kall och amanda ville inte gå..
men efter en halvtimma gick vi tilll ek.
där amandas mamma skjutsade hem oss.
sen drog jag och amaNDA TILL amanda sen kom becca vi åkte till becca för att vara vara barnvakt en stund.
jag och amanda åkte sen hem till henne och sen åkte jag hem!
tack för en skit bra dag :)
älskar er!
älskar er sjukt mycket ni är bland det bästa javet!

Kommentarer
Postat av: rebecca :)

älsakr er mest babes !

2011-04-14 @ 21:37:26
URL: http://rebeccafalks.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback