torsdag! / ingen dator typ!

hej först måste jag säga att jag inte lär blogga lika mycket som jag brukar.
eftersom jag har tappat bort mina nycklar(igen) så min pappa tar min data..
elak!!
men jag vet var han gömmer den så ska ta den när han jobbar :)!
idag på morgonen hittade inte jag mina nycklar ( tror ja tappade dom igår)
så hade värst paniik , tills pappa kom och låste och skjutsade mig till skolan.
hade hemkunskap och allt sånt:D
spanskan var instllt (sköönt!)
så jag och sally GICK hem till mig , hehe :p
och vi letade typ i hela huset efter mina nycklar + min data i flera timmar.
hehe hittade inte nycklarna:(
med hittade datorn!
sen käkade vi lite och sen drog hon vid fem.
mamma och pappa hjälpte mig sedan att leta med vi hittade inget.
sen städa jag mitt rum så nu är det fint ( hehe elr inte har inte damsugit)
käkat pizza med mamma , pappa , tobbe , daniel och jonte ( han käkade dock inte:d)
sen dess har jag inte gjort mycket hörs:D!

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: jo visst skulle det va sött, men vi väntar på rätt tillfälle :)



det är bra, själv :)?

2011-04-07 @ 21:17:55
URL: http://carolinhes.nu
Postat av: dreamsandthoughts ☆

sv. svarar på kommentarer och lyssnar på musik :)

2011-04-07 @ 21:20:01
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback