börjar med den här listan imorgon elr senare ikväll!

dag 1 - 5 småfakta om mig + en bild på mig själv.

dag 2 - en person jag vill träffa just nu.

dag 3 - lite fakta om min bästavän.

dag 4 - vart jag vill åka just nu.

dag 5 - någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

dag 6 - hur ska en riktig kompis vara.

dag 7 - vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

dag 8 - mitt andra namn- och vad jag tycker om det.

dag 9 - min favorit årstid och varför.

dag 10 - meningen bakom mitt bloggnamn.

dag 11 - bild på mig och min bästa vän.

dag 12 - tre saker jag inte skulle klara mig utan.

dag 13 - som du ska göra i sommar.

dag 14 - mitt drömbröllop.

dag 15 - en bild på en person du saknar.

dag 16 - en bild som gör dig lycklig.

dag 17 - bild på min favoritdricka.

dag 18 - min första riktiga kärlek.

dag 19 - en bild på den du senast var med.

dag 20 - en person jag vill byta liv med en dag & varför.

dag 21 - en bild på min favoritidol.

dag 22 - min favorit plats.

dag 23 - en bild på det jag köpte/fick senast.

dag 24 - min drömoutfit.

dag 25 - en bild på mig, som är tagen utav någon annan.

dag 26 - min reaktion när jag ser mig själv i speglen.

dag 27 - en låt som får mig att gråta.

dag 28 - mitt favorit prgram och varför.

dag 29 - en bild på en riktigt snygging.

dag 30 - det bästa som hänt under 2011.

Kommentarer
Postat av: josephine

sv kul att du är med!

2011-07-07 @ 22:00:01
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback