dagarna hos emma!

den 3 juli efter jag ridit figge åkte jag till emma, !
hon,jag& hanna kollade hennes dator.
och så garvade vi skiit mycket åt en bild oså:)
jag var jätte sugen på godiis och jag trodde bara klockan var halv 10 men emma hade inte ställt om sin klocka så klockan var egentligen halv 11.
så vi cyklade snabbt upp till coop och jag köpte en 1,5 liter cola och en mjölkchoklad:)
sen åkte vi hem, käkade/drack det och vi käkade jordgubbar:)
samtidigt kollade vi på första,andra& tredje säsongen av solsidan!
skiit bra:D
sen somnade vi runt 4.


den 4 juli vaknade vi för att hanna kom in och så:)
vi gick upp , fixade oss och sen åkte till rödsle.
men innan när vi skulle hämta dom ur hagen vare typ kaos.
För tjorven och concordia sprang efter hux flux och så fort dom gick åt ett annat håll (tjorven&concordia) så vände dom tbx..
haha men efter ett tag kom vi till stallet , vi fixade hästarna och sedan ut till rödsle.
emma red först så det blev några bilder på henne,men det regnade så det blev knågel eftersom hade bara en kofta på mig och sen hållde jag över kameran så den inte skulle bli blööt!
men sen red hanna och fick många bilder på henne:)
sen åkte vi till stallet, jag fixade då allt hos figge men jag red inte han fick stå.
sen åkte vi hem till emma igen:)
då bestämde vi att ajg skulle sova över en natt till:)
så vi käkade och kollade på vänner.
sen på kvällen körde vi wii:D
skiit kul:)
vi kollade på sex and the city 1:an oxå:D
sen somnade vi runt halv 4.


Kommentarer
Postat av: felicia

bara bra själv? :)

2011-07-08 @ 01:05:28
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv. okej. jag köpte en canon eos 60D i januari :D jättebra, men dyr :P

2011-07-08 @ 01:17:37
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: sanna

sv; tack så mycket! :)

2011-07-08 @ 01:19:33
URL: http://ssannasstil.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback