Svar på kommentar - cykelolyckan som gav mig ett ärr för livet!

Moa om dag 1 - 5 småfakta om mig + en bild på mig själv.:
kan nt du berätta om din cykelolycka?
om du vill?
Denna kommentar är inte godkänd. IP: -



väldigt sent svar asså, men har verkligen inte tänkt på kommentarer.
men aa det är klart, jag orkar tyvär inte berätta hela för den är alldelles för lååång!

allt började som en vanlig skoldag i 4:an ( två år sedan var alltså 10 ellr var jag 11 år)
aja, jag cyklade med amanda,rebecca,zanna,felicia& ella!
jag,amanda&zanan cyklade längst fram och snackade.
medan de andra cyklade en bit bakom oss.
Amanda körde in mot mig och vägen var inte så stor så jag fick köra in lite mot zanna för att inte komma nära amanda.
men både zanna&jag cyklade in mot varandra samntidigt och våra styren fastande tillsammans.
ingen av oss kunde bromsa så jag flög av min cykel.
åkte upp i luften några meter och sen åkte rakt ner igen och släppades mot asfalten med högra sidan av mitt fejs ( det är därör såret är på bara ena av huvud sidan eller vad man säger.
Tror nog att jag aldrig varit sådär rädd som jag var då asså.
jag blödde genom munen&näsan!
och hade så mycket paniik!
mina vänner grät och gjorde bara mig mer rädd ( dom gjorde ju det inte med menning)
amanda kom fram till mig och hållde i mig och lugnade ner mig.
hon var verkligen hur söt som helst♥
men som sagt hade världens panik och visste inte vart jag skulle jag skrek på bilar att dom skulle stanna men ingen jävel kunde stanna.
lite nedför backen kom en tjej/kvinna fram och gav mig näsdukar och hjälpte mig.
jag fick ringa min mamma från hennes telefon och mamma kom så fort hon kunde!
jag är evigt tacksam för den kvinnan asså , hon hjälpte mig så mycket!
när mamma kom , så blev hon panikslagen elr ad man säger.
och det ironiska var att bakom henne kom en doktor (ingen hade ringt men den kom från samma håll som mamma och stannade när den såg mig)
den snackade och sa att jag skulle åka upp till akuten med en gång, så mamma fick skjutsa mig.
jag grät så jävla mycket i väntrummet.
när jag väl kom in så fick jag tre sprutor i min över läpp ( där såret var elr vad man säger"
sen satt dom på mig någon "luva" av något slag och det var bara ett hål vid näsan och över läppen !
dom sydde 5 stygn på mig , det gick bra !
men jag var så jävla rädd.
fick senare komma hem och bara ta det lugnt!
kollade mig i spegeln och började tjuta , jag var så rädd!
jag vågade inte ens kolla på mig själv!
ena ögat hade fått en smäll och hade blivit mycket mindre än andra ögat.
jag hade brännskador på halva sidan av mitt huvud!
och jag hade blå trådar som stack ut från min överläpp!
senare på dagen kommer jag ihåg att sally&agnes kom , vi åt våfflor och jag hade fått massa täckningar,och brev från mina klasskamrater (har fortfarrande kvar dom)


Men nu idag mår jag bra!
jag könner knappast av det , snarare tänker jag knappast på det.
det har läkt jävligt bra, men förstårs det kommer aldrig försvinna.
jag har en bild från den dagen på min mobil ska ladda upp den en dag så får ni se hur jag såg ut!
för tro mig det är ingen vacker syn!
men deet fick bli några månaders gammal bild på mig, själva ärret syns inte mycket men man ser ju själva ärret på högra sidan som ser ut som en liten pinne!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång finns uppe :D

2011-08-01 @ 00:22:36
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: ida

nej gud så hemskt ! ja har bara två prickar på mitt finger som ärr , min kompis drog med mig ner när hon ramla och landade på mina fingrar och tre var stukade och ett var helt av, så fick operera och ski.

men har du fått pengar från försäkringen efter olyckan? du är jätte fin!



sv : tack så mycket! ja ska till turkiet :D

kram!

2011-08-01 @ 00:25:53
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

Jag kollar film, du då? :)

2011-08-01 @ 00:45:08
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: frida

sv; ja verkligen! :)



usch vilken hemsk grej :o

2011-08-01 @ 00:52:25
URL: http://ffriidaandersson.blogg.se/
Postat av: KARIN ♡

sv: samma här! :)

2011-08-01 @ 00:58:14
URL: http://karinternemo.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback