svar till ännu en anonym♥♥

Anonym om svar på kommentar!:
låten handlar ju om den där tjejen då han friar ju till henne och sen två dagar innan dom ska gifta sig så är hon med om en bilolycka och hon blir förlamad i hela kroppen och hon får minnesförlust och hon kommer inte ihåg han , fast då sjunger han att han aldrig ska lämna henne och så <3:)
Denna kommentar är inte godkänd. 

SVAR: haha javet faktiskte inte men såhär sjunger han ju låten :)
översattade den till svenska


vad händer om? 
tänk om jag är en för dig? 
och du är den för mig? 
tänk om ... 

om du är en 
sedan vi träffades här är ödet 
framtid med en hund som heter Ben 
köpa ett hus med öppen spis 
detta är den första jag har sett ditt ansikte 
men det finns en chans vi är själsfränder 
Jag vet att detta kanske låter galet 
du vet inte mitt namn 

men vi kan inte 
Vi kan inte säga 
framtiden inte 
den första kyssen, skönheten i den värld vi känner 
så Imma säger duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu 
barn, tänk om 
vi alla kan säga duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu 
barn, tänk om 

vad händer om [6x] 

Bilden mig på ett knä 
med den perfekta diamantring 
vi träffades bara, men om du säger "ja" 
vi skulle ha vårt bröllop på stranden 
det kan ske, höja tre barn 
och bli gammal så lyckligt 
Jag vet att detta kanske låter galet 
cuz du inte vet mitt namn 

men vi kan inte 
Vi kan inte säga 
framtiden inte 
den första kyssen, skönheten i den värld vi känner 
så Imma säger duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu 
barn, tänk om 
vi alla kan säga duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu 
barn, tänk om 

vet inte vad morgondagen ger 
men jag hoppas fortfarande 
att du är en för mig 
Oh och vad händer om jag hade dig och tänk om du hade mig och 
bebis, vad är anledningen till att vi inte kan förälska sig? 
tänk om 
tänk om 
tänk om 

men vi kan inte 
Vi kan inte säga 
framtiden inte 
den första kyssen, skönheten i den värld vi känner 
så Imma säger duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu 
barn, tänk om 
vi alla kan säga duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu 
barn, tänk om 

men vi kan inte 
Vi kan inte säga 
framtiden inte 
den första kyssen, skönheten i den värld vi känner 
så Imma säger duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu 
barn, tänk om 
vi alla kan säga duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu 
barn, tänk om



Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Ingenting alls :P självis?

2011-07-10 @ 01:47:47
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: AALMAJOHANNA'

fast man måste ju bjuda på sånt ibland också! ;-)

2011-07-10 @ 01:49:02
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Ja, okej vad bra :D



Tack din med!(;

2011-07-10 @ 01:50:22
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback