Måndag,stallet,Anton&Sally!

hej idag vet jag inte när jag vaknade men mamma väckte mig:)
jag skyndade mig och gjorde mig klar på rekordtid:)
näe skoja men vi åkte till lager 157 , jag hittade inget men vi köpte lite till mina bröder oså:D
sen drog vi till willys vi köpte "päron split", cola, dipp &  morötter!
lär bli myys kväll ikväll ,får se om sally&jag sover över:*
just nu sitter jag i min säng och har svarat på några kommentarer och ska fortsätta med det och sen  vet jag inte:)
ska vara med anton och idioten senare me:d
lär bli nice:)
sen ska ja till min älsking♥
vi hörs senare:p
hittade en fin bild på min lilla idiot när hon dansar xd
älskar dej♥

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Du som har så fina bilder i bloggen får vara med i vår tävling

2011-06-20 @ 12:17:02
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback