min dag!

hej sally sov ju som sagt hos mig inatt.
hon snackade i sömnen och var ganska lost asså:)
men jag väckte henne 20 över 11  för jag kom på att jag inte vaknade elr somnade med min tandställning.
men hon somnade om ,elr låg kvar iaf!
jag satt vid datorn:D
sen runt halv 1 gick vi upp och käkade frukost ute i  de fina vädret:D
efter de kom marita (mammas kompis) som förövrigt alltid skämt bort mig med dyra saker osåå.
hon gav mig en pressent som ni får se sedan:DD
jätte glad över den:)
sen drog vi till kvännarsjön & stekte solade!
och glömde nästan vi har även gjort bort oss ganska rejält:D
haha, :)
runt 3 drog vi hem.
hon drog tll agnes och jag kääkade oså:D
senare drog vi till stallet:d
jag red i paddocken med min lilla fina plutt!
sen fodrade vi och släppte ut dem.
på kvällen har jag knappast gjort något.
är alldelles för trött för allt, och min mage krampar 24/7 -.-
bilden är från i förgår tror jag:)
DiiiN :D

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Kuuul att du gillade den :) kram

2011-06-29 @ 23:11:47
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: linnea

fin bild :)

2011-06-29 @ 23:43:48
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback