onsdag den 8 juni♥

hej min dag har helt enkelt varit toppen!
skolan var chill och islutet körde jag , becca , emma och sally kubb;d
jag och sally vann .. såklart:d
sen efter skolan som slutade runt halv tre drog jag och becca till henne:)
vi gjorde inte så mycket käkade lite och chillade:D
sen drog vi till mig för attt byta om till badkläder , så vi drog till kvännarsjön och badade:D
och det var faktiskt varmt:o
sen runt 20 över fem drog vi hem:)
jag käkade och bytte om till ridkläder!
drog till min bästa runt kvart i sex:D
fixade allt och sen vid 7 hade jag hoppning och jag är skiiit nöjd;*
sen efter fodringen drog vi hem och jag duschade:D
och nu siutter jag här:)
puss hej!


imorgon ska jag träffa denna snygging (sally) och vi ska fota!
och badaaa:d

Kommentarer
Postat av: rebecca - rebeccafalks.blogg.se

haha alltid fota eller bada ,haha :D§

2011-06-08 @ 22:30:55
URL: http://rebeccafalks.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback