tidfördriv

1. Vad är ditt mellannamn? - annelie sofia
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? - inte elin iaf
3. Är du i ett förhållande nu? - nej, förutom att jag är ju gift med beccis på fb.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - haha kommer inte ihåg
5. Vem var du tillsammans med sist? - kommer inte ihåg, men kanske martin?
6. Får man fråga varför det tog slut? - jag gillade inte han längre:d
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - ja
8. Vem vet mest om dig? - sallynilsson&rebeccafalk
9. Vad gör du på fredagskvällar? - det jag känner för :)
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - eclipse!
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - näe
12. Har du någonsin varit full? - nej
13. Har du testat droger? - aldrig
14. Röker du? - nej.
15. Snusar du? - nej
16. Saknar du någon just nu? - ja , min lilla plutt & emma wiberg
17. Hur mår du idag? - bra faktiskt!
18. Hur många tabletter tar du dagligen?  inga
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - var med alva&beccis
20. Bästa minnet från sommaren? - från förra gbg med emelie :D
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - cypern:D
22. När var du där? två år sedan
23. Är du rasist? - nej!
24. Har du helt svenskt ursprung? - ja
25. Om nej, vart kommer du ifrån?-
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? - vene
27. Ser du fram emot någonting just nu? - när vädret blir bättre bulgarien & min födelsedag
28. Sköter du skolan? - japp
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - vi har inte betyd
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - alla rätt
31. Vilket ämne var det? - olika prov 
32. Har du fått ig på ett prov? - tror faktiskt inte det!
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - näee
34. Anser du dig vara intilligent? - bara när det typ gäller matte.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - innan man blev stor & allt skit kom.
36. Vilken va den värsta tiden då? - en del av 4:an
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - nä
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - skulle jag aldrig göra
39. Har du haft sömnproblem? - nej:D
40. Hur ofta gråter du? -  jag gråter väldigt lätt så
41. Vad gör du när du mår dåligt? - vill va ifred
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - sally haha
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - nej
44. Vilken klass går du i nu? - ingen men blir 7p 
45. Vilken skola? - ska börja marieborg
46. Har du varit otrogen någon gång? - aa elr näe , men var tsm med en och så körde vi vissa lekar så ah men ändå inte otrogen
47. Har någon varit otrogen mot dig? - inte vad jag vet.
48. Är du stolt över dig själv? - nej
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - miin smart hjärna?
50. Vad får du ofta komplimanger för? - inget typ
51. Har du lätt att få folk att skratta? - ibland kanske
52. Cider elller öl? - cider!
53. Har du några talanger? - näe:D
54. Vet du om någon varit kär i dig? - ja
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? - oftast , fast den som bor hemma mindre ofta
56. Vad står det i ditt senaste sms? -  vad görs?;*
57. Hur lång är du? - 150
58. Hur mycket väger du? - 37-38
59. Vilken storlek har du på kläderna? - xs/s, det beror på hur stor saken är och vad det är och så:)
60. Har du svarat ärligt? - ja,:d

Kommentarer
Postat av: sally

har ingen lust gör det imorgon ;DD§§

2011-06-23 @ 22:08:30
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/
Postat av: C ♥

- Ja haha killen i filmen är seexiiig :D

Jarå det är bara bra :) Hur är det med dig? ♥

2011-06-23 @ 22:09:37
URL: http://minaconverse.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: svarar på kommentarer ^^ sj?

2011-06-23 @ 22:19:51
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej! Jag skulle bara vilja fråga om du skulle vilja rösta på min klänning jag tävlar med? Jag har nämligen brunnit för att designa kläder hela mitt liv och har som förkärlek just för att designa klänningar. Skulle betyda så mycket för mig!

Röstar du fem stjärnor så får du dessutom din blogg länkad i min meny tills tävlingen är avslutad, dvs i ungefär en månad. Glöm bara inte att kommentera i min blogg att du röstat. Ha det så bra och tack i förhand! <3



Här är klänningen om du vill vara snäll och rösta,

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o

2011-06-23 @ 22:30:11
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra med dej? :)

2011-06-23 @ 22:42:53
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback