MiDSUMMER!

hej min midsommar var jätte bra:)
det var så mysigt med hästarna god mat och allt sånt:D
jag vet faktiskt inte när vi kom dit men vi mest pratade och drack lite.
sen gikc jag,carro&linn ner till hästarna och de hade en sälskapshäst som hette ruthger (stav)
och han var en mina shettis och vi pysslade om han och yster:D
sen fick jag rida lite på han och han var inte inlärd elr något. men han var jätte duktig&söt!
sen käkade vi god mat:D
och sen gick vi ner igen och red ut tsm och hennes mama följde me:)
fast jag sprang bredvid:)
sen åkte vi till västerum och det var ju lotteri och allt sånt:)
jag vann bara en "sport"
sen drog vi hem ooch sen på kvällen runt 20 över 9 åkte gick vi till hästarna och red ut ensamna men hennes syster följde med:)
det var jätte mysigt och jag red på rutgher:)
sen började han gallopera med mig:oo
haha jag blev skit rädd först men han var jätte duktig:D
sen tror jag han blev rädd för en cykel för linn cyklade så han började snabbare och då hann ja inte med vi hade inget träns haha !
jag red i bara grimma och två grimskaft :o
så han sprang och jag hann inte med så jag hoppade av:)
men  jag fick tag i han sen :d
sen käkade vi grillat och tårta och sen kollade vi på tv:d
och sen runt 11 någon gång åkte vi:D
vi var hemma vid halv 12.
sen kollade ja glee , efter det gick jag och la mig:)

jag&min älskling!

Kommentarer
Postat av: linnea

allt bra idag?

2011-06-25 @ 15:42:32
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: Alina

jo det är kanon! gör du idag då? =)

2011-06-25 @ 15:46:42
URL: http://alinah.se
Postat av: FILIPPA

sv; Tack så mycket fina du! :D

2011-06-25 @ 15:52:56
URL: http://filippasstil.blogg.se/

Namn:
Komma ihåg?:

msn (visas bara för mig):

din blogg:

Kommentar:

Trackback